Renault Megane Trophy II
NOVINKA
Renault Sport: hrdý rodokmeň -automobilových závodov
Všetko začalo už v roku 1966 s vytvorením R8 Gordini Cup. V roku 1981 Renault zorganizoval Coupe d'Europe R5 Turbo. A nasledoval rad šampionátov s Alpine V6 Turbo, R21 Turbo Europa Cup, Spider a Clio V6. Tieto vozdila boli konštruované na cestné preteky okruhových závodov.
Nový následník Mégane Trophy je dedičstvo a nový nádych pre Renault sport v cestných závodoch. Vysoký výkon a zabelený do elegantnej karosérie s ľahkosťou motýľa. s Predstaví sa na pretekoch GT čo zdôrazňuje jeho exkluzívny charakter.
Mégane Trophy je postanvený na báze z Renaultu Megane RS ktorý čtá jeho základy. Nielen, že je karoséria elegantná ale aj extrémne aerodynamická a dosahuje výborné výsledky airodynamických testov. Megane Trophy dosiahol o 20% vyšší prítlak a zníženie odporu o 15% oproti klasickému Meganu RS. Karoseria konštruovaná prevažne z ľahkých karbonových dielov čo napreduje k jeho ľahkosti. Podvozok je riešený nezávislím lichobežníkovým zavesením s tlmičmi Sachs ktorý sa dá porovnať k systému F1.
Motor a prevodovka
Nový Mégane Trophy je poháňaný motorom Renault V4Y, uloženým v strede. Obsah 3,5 litra, 24V ,V6 motor poháňa zadné kolesá. Koncepcia motoru je známa z modelu Renault Vel Satis 3,5 V6 - koncepcia od japonskej automobilky Nissan. Dosahuje výkon 360 koní. Nový Mégane Trophy je vybavený 6-rýchlostnou poloautomatickou, sekvenčnou, prevodovkou s radením na volante.
Megane Trophy V6 absolvoval mnohé testy nakoľko bezpečnosť pilota je momentálne prioritou všetkých automobilov. Megane Trophy získal homologizáciu FIA. Vozidlo predstavil Fernando Alonso na prezentácii v Monacu.
Pozri video:
www.youtube.com/watch?v=O12M-7vL3co&feature=related
www.youtube.com/watch?v=guTJvpp0wyQ&feature=related
www.youtube.com/watch?v=8gzraRboWHY&feature=related
Renault Trophy prvej generávie